• Menu
  • Menu

دیدار در آسمان!

مکان‌هایی خاص برای راندوو

یکی از ویژگی‌هایی که یک دیدار را خاص می‌کند، محل ملاقات و دیدار است. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که با دوستان نزدیکمان مرور می‌کنیم که اولین دیدارمان کجا اتفاق افتاد.

پیشترها این طور بود که بیشتر، اول دیدار اتفاق می‌افتاد و بعدتر، رابطه آرام آرام قوام می‌گرفت. اما این روزها به لطف شبکه‌های اجتماعی و راه‌های ارتباط مجازی، خیلی از ارتباطها، اول در دنیای مجازی شکل می‌گیرد و بعد به دنیای واقعی می‌آید.

جدا از نکات مثبت و منفی که هر کدام از این دو نوع ارتباط دارد، در نوع اخیر برقراری ارتباط، می‌توان کارهای خلاقانه‌ای را برای اولین ملاقات انجام داد. اگر طرفین یک رابطه که تازه در فضای مجازی با هم آشنا شده‌اند، کمی اهل ماجراجویی باشند، می‌توانند اولین ملاقاتشان را در جایی رقم بزنند که کمتر کسی به آنجا به عنوان مکان ملاقات فکر کند.

double-dates-are-standard-on-new-dating-website-d1df165ac1

مطمئنم که فکر کردن به چنین موضوعی، ایده‌های بسیاری را به ذهن می‌آورد. مکان‌های خیلی زیادی هستند که می‌توانند تبدیل به مکانی خاص برای راندوو (rendezvous) شوند. به عنوان مثال اگر ملاقات در شهری مثل پاریس را در نظر بگیریم، می‌توان در بالای برج ایفل یا در لوکیشن فیلم Midnight in Paris یا در مقابل مجسمه مسیح در کلیسای نتردام و یا در مقابل مجسمه بوسه پسوخه و کوپیدو در موزه لوور قرار گذاشت. به ایران که فکر می‌کنم، زیر طاق شماره هفدهم سی و سه پل یا زیر دروازه ملل تخت جمشید یا در کنار تریبون سخنرانی در میدان سربازخانه ارگ تاریخی بم یا وسط دره ستاره‌های قشم و یا زیر طاق برج میدان آزادی تهران برایم خاص و متفاوت به نظر می‌آید.

همه این مکان‌ها خاص و متفاوت هستند. اما من به خاص بودنی بیشتر فکر می‌کنم! به نظرم خاصی مکان یک ملاقات مهم و منحصربفرد را می‌توان خاص‌تر کرد. خیلی خوب است که مکان ملاقات با علت دوستی افراد و یا شغل افراد ربط داشته باشد. مثلا اگر طرفین یک راندوو و یا یکی از طرفین این راندوو اهل سفر باشند، آن وقت می توان به گزینه‌ای خیلی خاص فکر کرد. گزینه‌ای که به شدت علاقه‌مند به تجربه اش هستم…

راندوو در آسمان

 به این فکر کنید که اولین ملاقات یک دوستی در آسمان اتفاق بیافتد. یعنی طرفین رابطه، پروازی را در یک مسیر مشابه و در یک ساعت مشابه بگیرند و بدون آنکه همدیگر را در فرودگاه ببینند (باید تلفنی هماهنگ کنند که به طور اتفاقی با هم مواجه نشوند) در یک ساعت مشخص از پرواز، در یک نقطه مشخص از هواپیما (مثلا یک ردیف مشخص از صندلی‌ها و یا با هماهنگی با مهماندار در یک نقطه خاص‌تر از هواپیما) با هم رو در رو شوند.

meetingonanairplane

.

حال فرض کنید که به طور اتفاقی هر دو نفر غواصی بلد باشند و دیدار اولشان را در زیر آب انجام دهند. یا فرض کنید به قول یکی از دوستان اهل سفر، در دو بالن مجزا در آسمان به هم نزدیک شوند و آنجا همدیگر را ببینند! یا اینکه با دو قایق متفاوت به یک نقطه مشترک در وسط آب بروند و دیدار کنند. به نظرم می‌توان ایده‌های جذاب و متفاوت زیادی از این دست خلق کرد.

ایده خاص شما برای راندوو کجاست؟!

بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات