• Menu
  • Menu

بی وقفه در پاریس

امروز پنجشنبه بیستم سپتامبر 2012 سومین روزی است که من در پاریس هستم و انصاف بیشتر از اونی که فکر میکردم درگیر نمایشگاه و البته بی هتلی بودم. هرشب اونقدر خسته و دیروقت میرسیدم که بی اینکه بخوام تلاشی بکنم برای نوشتن سفرنامه از خستگی بیهوش میشدم. بجز دیشب که حدود 2 ساعت وقت پیدا کردم که یه دوری تو پاریس بزنم، واقعا هیچی از پاریس نفهمیدم. چون یا توی نمایشگاه بودم، یا توی مترو که برسم به نمایشگاه، یا توی اینترنت که هتل پیدا کنم و یا در حال جستجوی حضوری در خیابانهای فرعی و دور از مرکز پاریس به دنبال هتل! البته خدا رو شکر بالاخره برای 2 شب آخر موندنم در پاریس، از الان جا دارم و فکر کنم که بعد از پشت سر گذاشتن روز کاری جمعه در نمایشگاه، بتونم یه دوری توی پاریس بزنم.

فقط برای اینکه خیلی از آنلاین بودن سفرنامه دور نشم، این چند عکس رو که دیشب با موبایل گرفتم میذارم اینجا تا در اولین فرصت توضیحا سفر رو هم بنویسم.

تلاش گردشگران برای ژست گرفتن های متفاوت و مرتبط با ایفل

.

پاریس و ایفل

.

پاییز و ایفل

.

آسانسور انحصاری ایفل که در سطح شیب دار بالا میره

.

پل رویال به همراه نمایی از بخش جنوب غربی موزه لوور

.

پل رویال و غروب پاریسی/پاییزی!

.

سهم یک درخت از ما انسانها

.

این هم چند تا عکس از نمایشگاه و بخش های جذاب اون که معمولا بازدیدکننده ها دوربین به دست از جلوی اینها رد میشن و عکس میگیرن. نمایشگاه گردشگری IFTM که مخفف International French Travel Market هست و با نام Top Resa شناخته میشه در پاویلون یا سالن شماره 7 مرکز نمایشگاهی پاریس برگزار میشه که به Porte De Versaille معروف هست این مرکز و ایستگاه مترو هم به همین نام در کنارش هست. محدوده جغرافیایی نمایشگاه در جنوب پاریس کمی متمایل به غرب هست.

پله های ورودی نمایشگاه

.

استفاده از لباس های محلی هر کشور برای ترغیب بازدید کنندگان به عکاسی

.

اجرای مراسم سنتی برزیل در غرفه خود

.

گروه نوازنده موسیقی محلی مکزیک

.

متاسفانه یادم نیست این لباس کدوم کشور بود!

.

بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات